Repülőgépek

Szia!Nézz be az oldalamra mert itt sok légitársaság adatlapját, képét és még sok mást láthattok!

                          A pilótafülke                                                                                                                                                                                                                                                                

 A pilótafülke.A repülőgép legtöbb kapcsolós helysége.                                                                                                                                                                            A boeing 737-es belseje:

 A 737-es külseje:

    A második legnagyobb gép: Az Antonov an 225



A pilótafülkéje kicsi a repülőgéphez képest.....

  Az Antonov an 225 külseje:

6 hajtóműves gép. Azta....

 A harmadik legnagyobb gép:A Boeing 747-ese

A Boeing 747 belseje:                                                            

                                                                                külseje:

       EZEK VOLTAK A  LEGNAGYOBB GÉPEK                                                                                A FELSZÁLLÁS ELŐKÉSZÍTÉSE A 737-ES NÉL


A repülőgépet felemelni nem is olyan nehéz ha megértjük.

1. Amíg bemutatják a biztonságos testtartást és a kis biztonsági ˇ"előadástˇ" addig a pilóták a kidolgozzák a navigációt a desztinációhoz.

2. Ráálnak a kifutópályára.

3.A gázkart előretolják úgy a közepe után 2 cm-rel.

4.Fél perc mulva majdnem teljesen előre tolja.

5.Majd teljesen előre tolja.

6.felhúzza a gép orrát és elemelkedik a talajtól.

7.A futóművet behúzza. 

8.A robotpilótát bekapcsolja az adott magasságra.                                                      

9.elfordítja a robotpilótával vagy a szarvkormánnyal a gépet a kellő irányba.                                                                                                                                                                                         A landolás                                  1.Leereszkednek úgy 3-4 száz méterre amíg meg nem látják a kifutópályát.

2.A futóművet kieresztik.

3.Süllyednek további 200 méterre.

4.A robotpilóta navigációs módban.

5.Süllyedés 0 méterre.

6.A fékszárny 30 fok-on.

7.A gázkar már rég hátrahúzva.

8.A gázkaron lévő hátsó húzókát hátrahúzzák.

9.hátrahúzzák  a "speed brake"  kart.                                                                                                                  Mit csináljak ha.....       ?        


Felszállás közben megvillan a "master caution" és a "fire" lámpa ami azt jelzi hogy kigyulladt a hajtómű?                                                                                                                     1.Némítsuk el a jelzést.                                    

2.Nézzünk ki az ablakon és nézzük meg hogy az R vagy az L gyulladt ki.

3.Állítsuk le azt a hajtóművet ami kigyulladt. 

4.A gázkar hátulján van egy olyan rész amit hátra lehet húzni, azt hátrahúzzák. 

5.A "speed brake" kart hátrahúzzák.

6.És ha minden jól sikerült a gép megáll.     

                                                                                                                                                                            át kell startolni?


1.Előszöris leszállás előtt mindig nézzük meg a kifutópályát a repülőgépben elhelyezett radaron, és győződjünk meg róla hogy át kell startolni.                                                               2.A gázkart toljuk teljesen előre.                       3.A robotpilótát kapcsoljuk ki.

4.A gépet óvatosan húzzuk fel.

5.Kanyarodjunk el  a légiirányitótól kapott irányba.

                                                                                                 leáll az egyik hajtómű?                                                                                               1.Állítsuk le a tönkrement hajtóművet.

2.A robotpilóta jobb ha bekapcsolva marad. 

3.A légiirányítónak rádión azt mondjuk:Mandy mandy mandy the twin engine stopped! (Mandy mandy mandy a kettes (egyes, kettes , hármas és négyes is lehet, de az antonov an 225-ös nél ötös és hatos is van)hajtómű leállt)

4.A légiirányító a legközelebbi repüléterre irányít. 

5.A robotpilóta 0 méterre van állítva, ő landol a kifutópályán, mert különben 50% hogy beveri a pilóta a repülőgép szárnyát.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 




 


   









































































































Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 3
Heti: 19
Havi: 8
Össz.: 88 627

Látogatottság növelés
Oldal: Utasszállítók pilótafülkéi
Repülőgépek - © 2008 - 2024 - fepati.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »